Retour procedure

Retourneren
Je mag je bestelling binnen 8 dagen vanaf de datum dat de bestelling is afgeleverd retourneren.

Bij het terugsturen van artikelen dient er altijd een retourbon toegevoegd te worden, deze vind je op je pakbon aan de voorzijde. Stuur je meer dan één pakketjes terug en heb je slechts één retourbon, voeg dan bij de andere pakketjes een briefje toe met daarop je naam, adres en ordernummer.

Je kan artikelen goed verpakt retour sturen in de originele verpakking en o.v.v. jouw ordernummer sturen naar:

NIRO accessoires
T.a.v. Retouren
Tempeliersstraat 42R
2012EG Haarlem


LET OP. De kosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening. 
Indien wij je retour verwerkt hebben zal je een mail vanuit ons ontvangen. Het geld zal binnen 10 werkdagen op je rekening zijn bijgeschreven.

Stuur de artikelen altijd in de originele verpakking terug. Hangkaartjes, prijskaartjes etc. mogen niet worden verwijderd. Wij kunnen artikelen die gedragen en/of beschadigd zijn, of op een andere wijze niet aan onze richtlijnen voldoen, niet als retourzending accepteren.

Vermeld bij het retourneren altijd de reden van retour op de retourbon: 
1. Verkeerde maat
2. Verkeerde keuze
3. Defect/beschadigd bij ontvangst
4. Artikel niet compleet
5. Verkeerd artikel ontvangen
6. Andere reden, namelijk ...

Heb je nog vragen?
Neem dan contact op met onze klantenservice, dit kan per e-mail op: klantenservice@niroaccessoires.nl.

Wij helpen je graag verder.

NIRO accessoires

Wij verrichten iPhone en Galaxy reparaties met onderdelen van de hoogste kwaliteit, hierop krijg je 3 maanden garantie. Voor het maken van een reparatie afspraak kan je ons een mail sturen naar reparaties@niroaccessoires.nl of even bellen naar een van onze telefoonnummers.

Contact

+31621596342
+31657628361
info@niroaccessoires.nl
reparaties@niroaccessoires.nl

Twitter

Facebook